RSS

Masalah yang sering dihadapi oleh kaum wanita

Tujuan saya menulis adalah kerana untuk berkongsikan dengan kaum hawa bagaimana untuk menyelesaikan masalah keputihan yang tiada kesudahannya!
Saya pun seperti anda, kadang-kala masalah ’remeh’ seperti ini sentiasa menghantui minda dan yang paling menakutkan ia boleh menjejaskan perhubungan dengan orang tersayang.

kadang-kala masalah ’remeh’ seperti ini sentiasa menghantui minda dan yang paling menakutkan ia boleh menjejaskan perhubungan dengan orang tersayang.
Saya tahu kenapa anda membaca artikel ini tidak lain dan tidak bukan adalah semata-mata untuk menghilangkan keputihan bukan.

Sebelum ini mungkin anda telah mencuba pelbagai rawatan di klinik ataupun hospital untuk menghilangkan keputihan, namun tidak berhasil. Walaupun sekejap sahaja ia hilang, kemudian selang 3 atau 5 hari kemudian, keputihan itu datang kembali. Sungguh mengecewakan!

Saya juga tahu apabila anda ingin ”bersama” suami, pasti anda perlu ke Tandas terlebih dahulu untuk “membuang” keputihan tersebut. Owh! Begitu menyeksakan...
Jika rawatan kulat ini tidak dirawat, maka kesannya akan menjadi bertambah teruk. Kulat ini mampu merebak keseluruh tubuh anda dan seterusnya jangkitan ini boleh menyerang organ-organ penting dalam badan anda.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: